Delårsrapport godkänd – nämnder ska ta fram åtgärder

Kommunfullmäktige i Sjöbo har godkänt delårsrapport 1 för 2026 och kräver åtgärdsplaner från två nämnder inför nästa rapport.
Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.


